سامانه پشتیبانی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به کاربران شبکه دانشگاه راه اندازی شده است .کاربران می توانند درخواست های خود جهت رفع مشکلات و سوالات پیش آمده از خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه را در این سامانه به آدرس اینترنتی به آدرس https://support.ilam.ac.ir ثبت و از این سامانه در سریع ترین وقت پشتیبانی دریافت نمایند .
احراز هویت در این سامانه از طریق شناسه کاربری یکتای دانشگاه حاصل می شود. لذا برای استفاده از این سامانه می بایستی حتما با شناسه کاربری یکتا خود وارد شوید .
در صورتی که هنوز شناسه کاربری یکتا دریافت نکرده اید ،در قسمت سامانه شناسه کابری یکتا نسبت به دریافت آن اقدام یا با شماره تلفن داخلی 255 جهت ایجاد شناسه توسط کارشناس مرکز تماس حاصل فرمایید .